Handelsbetingelser

 

Godt købmandsskab - Du skal naturligvis føle dig tryg ved at handle hos Wayve, og som forbrugerombudsmanden beretter, så skal du inden ordreafgivelse bekræfte af du indforstået med vores handelsbetingelser.

Udbyder af produkter og tjenester:

Wayve Group ApS - fremover benævnt som Wayve

Skudehavnsvej 30

9000 Aalborg

CVR: 42794775

Har du spørgsmål, så kontakt os på info@wayve.dk eller telefon 20717273

Bank information

Lunar Bank

Reg. nr. 6695

Konto nummer 1005769368

 

1.     Persondatapolitik - GDPR

2.     Fortrydelsesret

3.     Forsikring mod sygdom/forhindret fremmøde eller kursusafbud

4.     Priser

5.     Kursusaflysning eller flytning af kursus

6.     Ordrebekræftelse

7.     Betaling

8.     Klagemuligheder

1.     Persondatapolitik

Wayve videregiver eller videresælger ikke persondataoplysninger til 3. part. Den præcise udlægning finder du her i Wayve’s persondatapolitik

 

2.     Fortrydelsesret

I henhold til Forbrugeraftaleloven (Lov om Fjernsalg) har du som forbruger ret til at fortryde et køb i op til 14 dage efter at du har modtaget varen. Fortrydelsesretten gælder dog ikke ved vores rekreative fritidsaktiviteter som kurser og events.

 

3.     Forsikring mod sygdom/forhindret fremmøde eller kursusafbud

Tilmeldingen til kurser og kursusdatoer er bindende, og der ydes ingen refundering ved forhindret fremmøde, sygdom, eller ikke beståede kurser.

Bliver du forhindret før kurset er det dog muligt at flytte kurset, såfremt du har tegnet en forsikring samtidig med din tilmelding til kurset. Forsikringen koster 10% af kursets pris, dog minimum 100 DKK. Forsikringen giver dig mulighed for at flytte kursus dato én gang.

Sygdom / forhindret fremmøde skal meldes senest 24 timer før kurset. Du kan flytte kurset til et kursus på et senere eller tidligere dato (dog senest 12 måneder frem).

Pengene kan ikke betales retur på baggrund af forsikringen. Forsikringen er kun gyldig såfremt den er tegnet og betalt samtidig med at du tilmelder dig kurset. Tegnes ingen forsikring ved kursusbestilling, kan vi ikke ændre tilmeldingen når først den er lavet.

 

4.     Priser

Alle aftaler på www.wayve.dk indgås på dansk, alle priser i Wayve’s webshop opgives incl. 25% moms og alle priser er angivet i Danske Kroner – DKK, medmindre andet er nævnt specifikt.

På ordrebekræftelser og fakturaer udspecificeres moms og eventuelle leveringsomkostninger.

5.     Kursusaflysning eller flytning af kursus

Vi kan være tvunget til at ændre kursussted for at undgå kursus aflysninger - der kan også være tale om vejrforhold eller for få tilmeldinger. Hvis kursus sted og/eller tidspunkt ændres, vil man blive kontaktet på email eller telefon. Hvis kurset aflyses, bestræber vi os på at give besked i ugen op til kurset.

Aflyser vi kurset, er det altid muligt at få penge retur, dog ønsker vi helst i fællesskab med dig, at finde en anden dato til kurset, ellers får du naturligvis pengene refunderet. Det betyder tilbagebetaling af kursusprisen, samt evt. ubenyttet forsikring.

 

6.     Ordrebekræftelse

Når du har afgivet din ordre, sender vi en ordrebekræftelse pr. e-mail med oplysning om det bestilte samt prisen inkl. leveringsomkostninger. Vi beder dig venligst kontrollere at ordrebekræftelsen svarer til det du forventer. 

Det er ikke muligt efterfølgende at kalde ordrebekræftelsen frem på vort website. Hvis du ønsker at få tilsendt en kopi af ordrebekræftelsen pr. e-mail, så send en mail til info@wayve.dk

Mangel ved leverance

Såfremt du opdager en mangel ved et produkt, skal du reklamere snarest muligt efter modtagelsen, og i rimelig tid efter at du har opdaget manglen.

 

7.     Betaling

Handel i Wayve’s webshop er baseret på betaling når varen leveres. Dette sker normalt med Dankort, Visa kort, Visa electron, Master Card eller PayPal.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Ved betaling med Dankort/kreditkort trækkes betalingen først på din konto efter at varerne har forladt wayve.dk, og der kan IKKE trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine kortoplysninger krypteres via SSL (Secure Socket Layer) protokollen, og uvedkommende kan ikke aflæse dit kortnummer eller andre informationer. Wayve har ikke adgang til dine kortinformationer.

Momsregistrerede virksomheder samt offentlige institutioner kan efter forudgående aftale opnå kreditaftale. Kontakt os venligst pr. telefon eller e-mail såfremt kreditaftale ønskes. 

Bank information

Lunar Bank

Reg. nr. 6695

Konto nummer 1005769368

 

8.     Klagemuligheder

Vi værdsætter godt købmandsskab, og holder meget af alle vores kunder. Vi tror derfor på at vi altid kan nå til fornuft med vores kunder, da vi ikke ønsker utilfredse gæster. Så ring eller skriv til os hvis du er nået så langt her på vores hjemmeside - så vi forhåbentlig kan finde en løsning. 

Har du ikke kunne finde andre udveje, og fortsat utilfreds med en vare eller tjenesteydelse leveret af os, så kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@wayve.dk.